hoşgeldin 2013

12 Ocak 2012 Perşembe

Lif örnekleri

Uzun zamandır bişey yayınlayamıyorum iki tane yaramazım var allah bağışlasın çok hareketliler.onların peşinde koşmaktan bazen günün nasıl geçtiğini anlayamıyorum.Kursta güzel şeyler yapıyorum ama henüz fotoğraflayamadığım için yayınlayamıyorum.Bu arada bloğum boş kalmasın diye arada yaptığım lif örneklerini paylaşıyorum.En kısa zamanda görüşmek dileğiyle:)






         Kalpli lif örneği ...






               Altıgen lif....




                   Yakalı lif...







   Kare lif örneği







 Yuvarlak bi model daha                                                            

Kasnakta yapılmış bir örnek bu da                                       


Uzun lif örneği                                                        


4 yorum:

  1. uzun lifi çok beğendim.çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. uzunu guzel olmuş ellerinize sağlık ama aynısını gecen yıl ben yaptım ama sizinki de çok guzel olmŞ...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler eminim sizinkide güzel olmuştur

    YanıtlaSil